بررسی نقش انسجام گرایی و نظریه تعامل‎ در الگوی تحصیل معرفت دینی

امیر عبدالهی خلج؛ عباس ایزدپناه

دوره 13، شماره 1 ، مرداد 1401، ، صفحه 1-24

https://doi.org/10.30465/srs.2022.39483.1932

چکیده
  این پژوهش با رویکرد مفهوم‎پردازی‌ با افزودن روش ترکیبی به بررسی دو مفهوم تعامل‎گرایی و انـسجام‎گرایی در مـقام مـفاهیمی مـوجود در بافت ساختارهای‌ معرفتی‌، در زمـینه فلسفه معرفت دینی می‎پردازد و می‎کوشد بـا ملاحظۀ محدودیت‎های معرفت دینی و با کاوش‌ در‌ ابرگرایش تعامل‎گرایی و سـاختار مـعرفتی‌ انسجام‎گرایی، پیشنهادی‌ ...  بیشتر